Aplikácia určená pre správu a riadenie priebehu projektov, ako aj interných procesov organizácie. Umožňuje definovať jednotlivé karty projektov v závislosti na individuálnej typovej klasifikácii. Pre jednotlivé projekty je možné stanoviť detailné aktivity – činnosti:
- V závislosti o metodiky projektového riadenia (etapy projektu, interné požiadavky, požiadavky vykazovania)
- Špecifické spoločné aktivity – evidencia nevýkonových časových bilancií
Projekty sú spravované a riadené projektovými manažérmi. Cieľom je integrovať podstatné informácie na jednotnom mieste.
Systém je modulárny, v závislosti od individuálnych požiadaviek je možné doplniť špecifické moduly – evidencie:
- prezenčných listín – školenia
- stretnutí – meetin minutes
- nákladov – cost bilances
- dokumentov – DMS
- úloh a riešení – projekt / osoba
Staffing – priradenie kapacít ľudských zdrojov k jednotlivým projektom, prípadne interným procesom. Evidencia vyťaženosti zamestnancov, externých partnerov pre potreby jednotlivých projektov. Cieľom je aby jednotliví projektoví manažéri efektívne alokovali zdroje pre projekty.
Rozpočet – alokovanie ostatných zdrojov pre potreby projektov. Rozpočet je tvorený v zmysle zadefinovaných nákladových druhov.
Timesheet – zaznamenávanie osobnej spotreby času zamestnancov, členov projektových tímov medzi jednotlivé projekty, ich aktivity. Jedná sa o dennú evidenciu, ktorú realizujú jednotliví zamestnanci individuálne. Záznamy je možné následne schvaľovať zo strany projektového manažéra. Údaje sú následne k dispozícii pre štatistiku, reporting. Možnosť generovania mesačného výkazu práce podľa jednotlivých osôb.
Reporting – prístupné pre jednotlivých projektových manažérov. Umožnuje vytvárať súhrnné reporty ohľadom vývoja a stavu projektu. Automaticky preberá spotrebu času z timesheetu a alokáciu zdrojov staffingu. Umožňuje zaznamenávať:
- identifikované riziká
- identifikované príležitosti
- požiadavky na zmenové konanie
- identifikované problémy
- zoznam zrealizovaných úloh z pohľadu projektového manažéra
- zoznam plánovaných úloh stanovených projektovým manažérom
Prečo web project manager?
- Nezávislé na platforme – tenký klient
- Možnosť prístupu z rôznych miest
- Software ako služba
- Monitorovanie viacerých projektov
- Evidencia spotreby zdrojov za projekt
- Weekly reporting
- Staffing