Aplikácia určená pre správu a riadenie priebehu projektov, ako aj interných procesov organizácie. Umožňuje definovať jednotlivé karty projektov v závislosti na individuálnej typovej klasifikácii. Pre jednotlivé projekty je možné stanoviť detailné aktivity – činnosti:

  • V závislosti o metodiky projektového riadenia (etapy projektu, interné požiadavky, požiadavky vykazovania)
  • Špecifické spoločné aktivity – evidencia nevýkonových časových bilancií

Projekty sú spravované a riadené projektovými manažérmi. Cieľom je integrovať podstatné informácie na jednotnom mieste.

Systém je modulárny, v závislosti od individuálnych požiadaviek je možné doplniť špecifické moduly – evidencie:

  • prezenčných listín – školenia
  • stretnutí – meetin minutes
  • nákladov – cost bilances
  • dokumentov – DMS
  • úloh a riešení – projekt / osoba

Staffing – priradenie kapacít ľudských zdrojov k jednotlivým projektom, prípadne interným procesom. Evidencia vyťaženosti zamestnancov, externých partnerov pre potreby jednotlivých projektov. Cieľom je aby jednotliví projektoví manažéri efektívne alokovali zdroje pre projekty.WPM-aktivity01

Rozpočet – alokovanie ostatných zdrojov pre potreby projektov. Rozpočet je tvorený v zmysle zadefinovaných nákladových druhov.

Timesheet – zaznamenávanie osobnej spotreby času zamestnancov, členov projektových tímov medzi jednotlivé projekty, ich aktivity.  Jedná sa o dennú evidenciu, ktorú realizujú jednotliví zamestnanci individuálne. Záznamy je možné následne schvaľovať zo strany projektového manažéra. Údaje sú následne k dispozícii pre štatistiku, reporting. Možnosť generovania mesačného výkazu práce podľa jednotlivých osôb.

Reporting – prístupné pre jednotlivých projektových manažérov. Umožnuje vytvárať súhrnné reporty ohľadom vývoja a stavu projektu. Automaticky preberá spotrebu času z timesheetu a alokáciu zdrojov staffingu. Umožňuje zaznamenávať:

  • identifikované riziká
  • identifikované príležitosti
  • požiadavky na zmenové konanie
  • identifikované problémy
  • zoznam zrealizovaných úloh z pohľadu projektového manažéra
  • zoznam plánovaných úloh stanovených projektovým manažérom
web projekt manažer

web projekt manažer

Prečo web project manager?

  • Nezávislé na platforme – tenký klient
  • Možnosť prístupu z rôznych miest
  • Software ako služba
  • Monitorovanie viacerých projektov
  • Evidencia spotreby zdrojov za projekt
  • Weekly reporting
  • Staffing